Intrebari...fara raspuns!!!

09.03.2014 10:00

Ce reprezinta pentru voi oamenii celelalte fiinte apartinand altor specii populatoare ale acestei planete? Cum va raportati la ele? Ce simtiti atunci cand ridicati ochii spre cer si priviti norii plimbati de vant? Ce reprezinta pentru voi sunetul valurilor atunci cand va simtiti un pic melancolici si va plimbati singuri de-a lungul unei plaje? Si intrebarile de acest gen ar putea continua, cu siguranta. Dar acum, va urma cea mai dureroasa intrebare pentru mine la care sincer nu am gasit raspuns, un raspuns profund care sa dezvaluie de fapt esenta a ceea ce se intampla! Ce se intampla cu voi oameni? Din ce resurse ascunse si de neinteles pentru mine, va extrageti ura cu care va raportati la celelalte fiinte, ce nu apartin speciei voastre? Cine va da dreptul sa ucideti cu bestialitate sau sa distrugeti celelalte forme de viata? Sincer, din punct de vedere psihopatologic, ce se intampla azi in Romania prin masacrul cainilor putem vorbi clar de o psihoza in masa. Tulburarea de personalitate antisociala poate fi luata in calcul, dar cu ce ne ajuta catalogarea, includerea intr-o categorie oarecare de afectiuni? Poate statistic, fiindca din punct de vedere uman, nicio sansa. Sufletul acestei natii este grav bolnav. Ce vom face? Starea este una cronica cu episoade clare de acutizare. Ajutati-ma sa gasesc raspunsul la intrebarea "...daca ne vom reveni vreodata?..."! Si va rog, faceti in asa fel incat sa nu-mi pierd speranta. Stiu ca exista multi oameni minunati, absolut speciali, cu suflete uriase cu care m-am inconjurat, transformandu-i fara voia lor in zidul cu care ma apar si le multumesc. Chiar daca fiinta mea plange vazand atata ura si suferinta, voi continua sa-mi exercit profesia cu toata daruirea de care sunt capabila, sperand ca poate macar cu o picatura de iubire voi contribui la vindecarea semenilor mei!