Gandul zilei

20.05.2013 16:13

Limitarile au primit un prefix nu prea corect dupa parerea mea si anume acela de "auto". Am sa imi expun parerea legat de aceasta afirmatie, astfel: limitarile au aparut in urma unor traume (nu neaparat fizice) si neputinte induse de ceilalti, in general de persoane ce ne sunt apropiate, a caror parere conteaza pentru formarea noastra ca om, ca persoana sociala cu valori mai mult sau mai putin proprii, deasemeni pentru formarea noastra psiho-emotionala, mentala si fizica. Chiar daca ele ajung sa faca parte integranta din noi si sa ne formeze personalitatile, integrarea lor, acceptarea lor de catre noi se face involuntar, inconstient. Datorita acestui lucru a aparut formularea autolimitare. Am sa va las insa pe voi, sa va exprimati punctul de vedere, daca doriti, bineinteles. Oricum, dupa parerea mea nu terminologia conteaza, ci ce facem cu ele.